Hello Bonnievale! - Reisverslag uit Bonnievale, Zuid-Afrika van Ellen Tiemersma - WaarBenJij.nu Hello Bonnievale! - Reisverslag uit Bonnievale, Zuid-Afrika van Ellen Tiemersma - WaarBenJij.nu

Hello Bonnievale!

Door: ellentiemersma

Blijf op de hoogte en volg Ellen

18 Augustus 2011 | Zuid-Afrika, Bonnievale

Jeeej ik ben eindelijk aangekomen!!:D Vlucht duurde toch nog best lang, ondanks alle Disneyfilms waar ik uit kon kiezen. Dusseldorf-Dubai was nog goed te doen met Rio, Source Code en Bambi, maar de vlucht naar Cape Town ging wat minder snel. Ik had besloten m'n 2e vlucht slapend door te brengen, maar dat mislukte een beetje.. En ik miste Bradley Cooper naast me, op zijn schouder had ik vast wel in slaap kunnen vallen!;) Heb wel een beetje Afrikaans met m'n buurman gekletst, als je langzaam praat is het van beide kanten goed te verstaan. Maar tot nu toe spreekt iedereen ook goed Engels! Heidi en Hugo stonden me op te wachten toen ik aankwam in Kaapstad, toen hebben we geluncht bij de Wimpy's (met frietjes die Ellenproof zijn!) en toen zijn we richting Bonnievale gereden. Was heel mooi tussen de bergen door, alleen viel ik steeds bijna in slaap na het korte nachtje.. We zijn nog even langs een trein gereden die van stad naar stad rijdt om medische zorg te verlenen, was leuk om te zien! En ik heb ook even kennis gemaakt met de mensen die het project Bonnie People leiden, waar ik volgende week ga helpen. Daarna mn kamer ingericht, gedoucht, lekker gegeten en zo meteen heeerlijk slapen!;)

Liefs, Ellen

  • 18 Augustus 2011 - 20:26

    Simone:

    Hihi ik mis Bradley Cooper ook naast me (A) Nee maar super dat je reis goed is gegaan!! Geniet ervan meid. Slaap lekker zo! Xxx

  • 18 Augustus 2011 - 20:29

    Mony:

    Hallo Ellen.
    Fijn dat je goed bent aangekomen. Je grote avontuur is nu ECHT begonnen. Heel veel succes! Liefs van ons allemaal. xx

  • 18 Augustus 2011 - 21:01

    Yolanda:

    Ha Ellen. Leuk om je verslag te lezen. Ben stiekem een beetje jaloers. Geniet van je tijd daar en doe vooral veel nuttige dingen.
    Groet Yolanda en de mannen uit Amsterdam.

  • 18 Augustus 2011 - 21:03

    Loes En Ton:

    Hoi Ellen,
    .gelukkig ben je veilig in Kaapstad geland. Lekker uitslapen en dan echt beginnen daar.
    veel liefs xx

  • 18 Augustus 2011 - 22:04

    Erwin :

    Hey Ellen,
    Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen. Zo'n vliegreis lijkt me verschrikkelijk vermoeiend, dat je er nog zo goed onder blijft! Kom ik aan met mijn 1,5 uur durende vlucht naar Kopenhagen die ik maandag ga maken :P
    Rust lekker uit en geniet van al die nieuwe indrukken! We horen ze nog wel van je :)
    x Erwin

  • 18 Augustus 2011 - 23:24

    Ankie:

    heey Ellen, wat een indrukken zo de eerste uren. Leuk hoor. Ben benieuwd naar het vervolg. Geniet ervan!

  • 19 Augustus 2011 - 07:58

    Menno:

    Hoi Ellen,

    Goed om te lezen dat je veilig bent aangekomen.
    Wel veel schrijven op je blog hoor dan kunnen we lekker meegenieten.
    Op z'n afrikaans zeggen ze: lekker slapen!
    Veel plezier en tot horens!

    Groetjes van Menno en Elske

  • 19 Augustus 2011 - 08:40

    Christel :

    Hoi Ellen,

    Hopelijk heb je intussen al lekker bijgeslapen en kun je gaan settelen aan de andere kant van de wereld! Spannend hoor! Hopelijk kun je er volop van genieten en doe je veel onvergetelijke ervaringen op. We blijven je op de voet volgen.
    Veel liefs en plezier gewenst, ook namens mijn twee mannen en namens Freek ook nog bedankt voor je lieve kaartje :)

  • 19 Augustus 2011 - 11:38

    Irene En Ton:

    goed hoor, weer veilig geland in het mooie z.afrika. Wat een verre reis! Heb je nog kunnen shoppen in Dubai?? ha ha . Mooie tijd daar in Bonnievale en succes met het afrikaans.
    veel liefs uut klimmen

  • 23 Augustus 2011 - 19:15

    Elske:

    Rio vind ik echt zo'n leuke film! Heb ik ook gekeken in het vliegtuig van Johannesburg naar Frankfurt :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Bonnievale

Zuid-Afrika

Recente Reisverslagen:

21 Oktober 2011

Dag Afrika

27 September 2011

Verven en op safari!

19 September 2011

vogelnestjes & 4-op-een-rij

14 September 2011

Lang weekend Somerset West & Cape Town

05 September 2011

dag 19 in Bonnievale
Ellen

Actief sinds 07 Aug. 2011
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 21958

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 21 Oktober 2014

Paramaribo

17 Augustus 2011 - 12 Oktober 2011

Zuid-Afrika

Landen bezocht: