Nog 3 dagen! - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Ellen Tiemersma - WaarBenJij.nu Nog 3 dagen! - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Ellen Tiemersma - WaarBenJij.nu

Nog 3 dagen!

Door: ellentiemersma

Blijf op de hoogte en volg Ellen

14 Augustus 2011 | Nederland, Gouda

Hoi allemaal!

Nog 3 dagen en dan vertrek ik naar Zuid-Afrika!! Ik ben nu nog druk bezig met spullen pakken, kamer opruimen voor tijdelijk huisgenootje, Ipod en E-reader vol zetten met vermaak voor onderweg, etc etc. Ik ga jullie via deze blog wel een beetje op de hoogte houden van alles wat ik meemaak daar, als ik er tijd voor heb tenminste!;) En anders kunnen jullie natuurlijk ook altijd nog mailen en skypen met me, want ik ga iedereen wel missen hoor!

Xxx Ellen

  • 14 Augustus 2011 - 14:21

    Erwin & Jeroen:

    Hey dushi!
    Wij gaan je uiteraard volgen via deze site :)
    Ik voeg je wel even toe als vriend op deze site zodat je ook mijn blog zal kunnen lezen van mijn avonturen in København! ;)
    Dikke knuffel vanuit Porto,
    Erwin (en natuurlijk Jeroen :D)

  • 14 Augustus 2011 - 14:52

    Jolanda Barth:

    Ik hoop dat je de tijd zal vinden want ik zal je blogs zeker lezen. Nogmaals heel veel plezier! Kus Jolanda

  • 14 Augustus 2011 - 17:36

    Fleur:

    Succes met inpakkenn!!!
    Misschien nog tot dinsdag!
    Groetjes van Erik!
    Liefs!,x

  • 14 Augustus 2011 - 20:53

    Purdey & Tom:

    Ha Tjika!

    Spannnnnend! Ik ben benieuwd naar al je verhalen. ;) Hopelijk heb je af en toe tijd & zin om een update te plaatsen.

    Check, check en dubbelcheck of je niks bent vergeten in te pakken zeker? Alvast een hele goede reis! En alvast veel succes en veel plezier!

    Liefs pur & tom

  • 14 Augustus 2011 - 21:29

    Ellen:

    Thanks allemaal! Ik mis de 'vind ik leuk' knop van facebook haha ;) Maar komt vast allemaal goed! Xxx

  • 15 Augustus 2011 - 08:19

    Menno Aret:

    Hoi Ellen,

    Nou 3 dagen om in te pakken moet denk ik wel lukken ;-)
    Als ik je niet meer zie wens ik je heel veel plezier en een leerzame stage.
    We blijven je volgen via je blog.

    Groetjes Menno

  • 15 Augustus 2011 - 10:27

    Baukje Groot:

    Hoi Ellen, We wensen je een heel goede reis en natuurlijk zullen we je erg missen. Zijn erg benieuwd naar je belevenissen, leuk dat we via allerlei
    mogelijkheden op de hoogte kunnen blijven. Zet hem op, veel succes, goede reis, veel liefs, we denken aan je. Hartelijke groet, Gert en Baukje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Gouda

Zuid-Afrika

Recente Reisverslagen:

21 Oktober 2011

Dag Afrika

27 September 2011

Verven en op safari!

19 September 2011

vogelnestjes & 4-op-een-rij

14 September 2011

Lang weekend Somerset West & Cape Town

05 September 2011

dag 19 in Bonnievale
Ellen

Actief sinds 07 Aug. 2011
Verslag gelezen: 643
Totaal aantal bezoekers 21922

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 21 Oktober 2014

Paramaribo

17 Augustus 2011 - 12 Oktober 2011

Zuid-Afrika

Landen bezocht: